Η ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΑΡΧΉ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!

Η Γενετική Ιστορία των Κατοίκων της Ελλάδας: Το DNA των Ελλήνων

ΚΑΙΡΟΣ

O καιρός σήμερα

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ

Ούρα – Ούρα !!

«Τα αγγειά γίνηκαν θυμιατά  Και τα σκατά λιβάνι

Οι γύφτοι γίναν δήμαρχοι  Και οι κλέφτες καπετάνιοι  [1].            

Λαέρτης ο Πύλιος

Χωρίς προοίμιο : Οι Έλληνες μέχρι σήμερα δεν «γεύτηκαν» την ελευθερία τους, γιατί οι ολιγαρχικές κομματικές  «συμμορίες» ενορχήστρωσαν την ηγεμονία  τους  και κατέλαβαν το κράτος. Όρισαν τις δομές και τις λειτουργίες του  με τέτοιο τρόπο ώστε το κομματικό σύστημα  να κυριαρχήσει και να «υποδουλώσει» την κοινωνία προς ίδιο συμφέρον [2]. Πράγματι οι ήρωες προγονοί μας, προσπάθησαν να δημιουργήσουν την δημοκρατία ( Δήμος-Κράτος ), όμως οι νέο-κόμματο-κοτζαμπάσηδες  θεμελίωσαν την άκρατη και αυταρχική κομματοκρατία( κόμμα-Κράτος).
Το πολίτευμα της Ελλάδας δεν είναι δημοκρατία, είναι κατ’ εξακολούθησιν κομματοκρατία. Επομένως, κομματοκρατία είναι η έσχατη αλλοτρίωση της κοινοβουλευτικής ολιγαρχίας στη νεοτερικότητα*, καθόσον καθορίζει τη πολιτική νοοτροπία-συμπεριφορά, προτάσσοντας το κομματικό συμφέρον πάνω από το κοινωνικό όφελος. H κομματοκρατία, όπως κάθε ολοκληρωτισμός, από την μια βολεύεται με τις μετριότητες, τους φανερά ανίκανους που μαντρώνονται στη κομματική στρούγκα και από την άλλη με την επιβολή της εσωτερικής κατοχής, «υποδουλώνει» την κοινωνία προς ίδιον συμφέρον. Πράγματι η κομματοκρατία  σε όλες της  μορφές  είναι η κύρια αιτία που έφερε την χώρα στη σημερινή εθνική καταστροφή[3].                                                   
Στο δήμο και όχι μόνο, η κομματοκρατία στη βάση των δομών και των λειτουργιών της ηγεμονικής επικράτησης, «έχρισε» (όπως γίνεται με το εκκλησιαστικό χρίσμα) ως διαχειριστές τις «ανεπάγγελτες» μετριότητες, σε ένα καθεστώς «απεχθούς» ναρκισσιστικής φαυλοκρατίας,  που στην πράξη αναπαράγει την πρωτογενή αιτία του σάπιου, του άρρωστου και του διεφθαρμένου πελατειακού συστήματος  στο δήμο. Η διαχείρισή του όμως είναι αποδεικτική της κομματοκρατικής αλλοτρίωσης* που οδηγεί την τοπική κομματική ηγεσία  όχι μόνο να μην ομολογεί, αλλά και να διαδηλώνει με έπαρση το ρόλο της, ως «δυνάστη» της δημοτικής κοινωνίας. Εκφραστής της «δυναστικής»  δημοτικής έπαρσης είναι ο «αρχολίπαρος»* που παραμύθιασε τους δημότες για να  υφαρπάξει την ψήφο τους. Χωρίς στίγμα  αιδούς, κανοναρχούσε* «ότι η ανάπτυξη θα στηριχθεί στο  τρίπτυχο γεωργία,  πολιτισμός και  τουρισμός … Οι πολίτες έχουν κουραστεί .. Η κρίση με τα αδιέξοδα της έχει κουράσει περισσότερο. Θέλουν να ακούν λίγα. Να μην υπόσχεσαι πολλά. Αλλά να μπορείς να κάνεις πολλά.΄Οσα ποιο πολλά μπορείς….» [4]. Καταφανώς, χωρίς καμιά αμφιβολία, μετά από δυόμισι χρόνια τα αποτελέσματα , apriori είναι:
Ο δήμαρχος [5], οι αντιδήμαρχοι και οι σύμβουλοι του, από την μια  χαίρονται ναρκισσιστικά  με τους παλαμακιστές (αυτοί που χτυπάμε παλαμάκια)  και με τους παλαμακιζόμενους (αυτοί που τους χτυπάνε παλαμάκια) γιατί αμείβονται και απολαμβάνουν όλα τα προνόμια [6] που τους παρέχει το βρώμικο πολιτικό σύστημα και από την άλλη με την κατασπατάληση των δημοτικών πόρων έκαναν το δήμο «χρεμύλο»*.
Ακόμη μετά από δυόμισι χρόνια τα αποτελέσματα, aposteriori είναι:
OΔήμος να μην  παρέχει πια καμία ασπίδα προστασίας στους πολίτες  και ο σχεδιασμός της ανάπτυξης έχει θεσπιστεί σε κενό πολιτικού διαλόγου με προτάσεις  του « Ένα Τίποτα με μπόλικο καθόλου».
Διατηρείται ακόμη ένα ισχυρό δίχτυ αδιαφάνειας, νομοτυπίας* και κενό αξιοπιστίας, όταν πια η αλλαγή μιας λάμπας  είναι πολυτέλεια και είναι διάχυτη η ανικανότητα εξασφάλισης «θεμελιωδών» δικαιωμάτων.
Η ανεργία κάθε μέρα μεγαλώνει και η νεολαία χωρίς δουλειά και όνειρα αισθάνεται προδομένη, οι δημότες έγιναν φτωχότεροι, οι μικρομεσαίοι εξαφανίζονται, οι έμποροι ψάχνουν τους πελάτες με τα κιάλια, οι δε αγρότες πουλούν το λάδι σε τιμές ξευτίλας και αργοπεθάνουν.
Τα χωριά ερημώνουν το ένα μετά το άλλο… η ερημοποίηση φανερώνει την αναπτυξιακή πολιτική του δήμου….τρομάρα μας!!
Η εγκληματικότητα εξαπλώνεται στο δήμο με ρυθμό επιδημητικής πανούκλας [7].
Οι αγροτικοί δρόμοι που δεν συντηρήθηκαν έγιναν αδιάβατοι με πολλές λακκούβες, λόγο των  δυνατών βροχών……. δημιουργούν τις προϋποθέσεις για τηνβιώσιμη γεωργική ανάπτυξη…… αλίμονο σε μας!!
Η  βρώμα και τα απόνερα από τους νεροχύτες κυριαρχούν στις γειτονιές και στα χωριά………. βοηθούν το πολιτισμό και τον τουρισμό!!
Οι βρώμικες και ασυντήρητες δεξαμενές νερού σε όλα τα χωριά του δήμου, κρύβουν το τύφο και την δυσεντερία.
Οι αβοήθητοι, αλλά και χωρίς την στοιχειώδη κοινωνική φροντίδα, γέροντες και γερόντισσες σε όλα τα χωριά, περιμένουν το θάνατο, κοιτάζοντας με πίκρα και παράπονο τους ανάλγητους τοπικούς «άρχοντες», που δεν κάνουν τα αυτονόητα για να τους βοηθήσουν………η αναλγησία φανερώνει την πολιτιστική πολιτική του δήμου!!!
Η Βεβήλωση  των μνημείων δίνει και παίρνει….ακόμα και στο πανέμορφο μνημείο των τριών Ναυάρχων-έργο του διάσημου Θωμά Θωμόπουλουγλύπτη, ζωγράφου και καθηγητή της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνώντόλμησαν….να κάνουν παρεμβάσεις με την γνωστή, φινέτσα, καλαισθησία…..Βουή μας Μαύρη*!! 
Η Δημοτική  αρχή συντηρεί με δικαιοπραξίες και κομματικά ρουσφέτια, τη διαιώνιση των χειρότερων πελατειακών πρακτικών, «όρα»: το θερμοκήπιο στη πλατεία των τριών Ναυάρχων, το οικολογικό έγκλημα με τη πηγή στη Τραμπάλα-Χούχλα, την παροχή νερού χωρίς χρέωση στα πλοιάρια  συγκεκριμένης εταιρίας (οι πτωχοί ψαράδες όμως πληρώνουν), το διορισμό στη δημοτική επιχείρηση του δήμου πρώην τοπικού προέδρου, κ.α.
Η σχέση της δημοτικής αρχής με την κοινωνία είναι δεσποτική, καθόσον καθορίζετε από την  πολιτική νοοτροπία-συμπεριφορά, η οποία προτάσσει  το ίδιο και κομματικό συμφέρον πάνω από το κοινωνικό όφελος,τοιγαροῦν* διαρρήδην* μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι απαξίωσαν το  θεσμό του Συνηγόρου του Δημότη και της Επιχείρησης, για να κάνουν τα δικά τους «παιχνίδια». Είναι επομένως φανερό ότι  την ατζέντα των επιτροπών την  καθορίζει ο Δήμαρχος,  που αναπόφευκτα «ταπώνει» διοικητικά, όλα τα «ενοχλητικά» αιτήματα των δημοτών, με αποτέλεσμα να δημιουργείται το αίσθημα της  δυσπιστία και της  μη απόδοσης δικαιοσύνης.                 Οι ευκαιριακοί τακτικισμοί και η μετάλλαξη της δημοτικής παράταξης σε θέματα θέσεων είναι πια σε ημερήσια διάταξη……..
Ο δήμαρχος και η πλειοψηφία είναι ανίκανοι να κάνουν τα αυτονόητα, όπως στη πληροφόρηση- ενημέρωση μέσα από την επίσημη  ηλεκτρονική ιστοσελίδα του δήμου. Πράγματι στο Google ο πολίτης που θέλει να ενημερωθεί επίσημα από την δημοτική αρχή , βρίσκει δύο σελίδες, η πρώτη http://www.pylos.gr/ που πρόκειται για ένα φτωχό και κουτσουρεμένο από δημοτικές ενημερώσεις –πληροφορίες  site και η δεύτερη http://www.dimos-pylou-nestoros.gr/ ένα site όχι ουσιαστικά του Δήμου αλλά με σχόλια για όλη τη Μεσσηνία. Μπάχαλο!!  Τι τα θέλουν τα site αν δεν ξέρουν να το επικαιροποιούν;  η όλη κατάσταση είναι ξευτίλα!! [8].
Μετά από δυόμισι χρόνια διακυβέρνησης στο δήμο, αυτό που μπόρεσε να κάνει ο ανθίας* και δοκησίσοφος* πολιτικάντης  ήταν να τρέχει στο από του «όπου γάμος και γιορτή η Βασίλω πρώτη» έως την διασπάθιση του δημοτικού χρήματος που επέφερε «Δήμος πυρί μειχθήτω επειδή εστί χρεμύλος» (την καταστραφεί του δήμου επειδή είναι υπερχρεωμένος) δηλαδή « Ένα Τίποτα με μπόλικο καθόλου».
Χωρίς επίλογο: Πολίτες βαναύσως φορολογούμενοι, πάρτε θέση, μην τους αφήνετε και σας …παραμυθιάζουν και να σας παρουσιάζουν τα πεπραγμένα τους ως τα  μεγάλα κατορθώματα του ολετήρα* που οι αυλικοί του τον ονομάζουν : «Όσιο».
Συνδημότες θα πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας ότι ο  νεωστί, Συγκατανευσιφάγος «Όσιος» Νάρκισσος, που με την ευλογία του έγιναν «κωλόχαρτο» οι μετοχές της ΑΝΕΝ, ο τω δήμω « Ένα Τίποτα με μπόλικο καθόλου», είναι ο σύγχρονος άγιος της κομματικής τοπικής κυονοδεξιάς άνοιξης, καθόσον υπηρέτησε ως πρώην κομματάρχης της «αποχωρήσαντος» για της ΗΠΑ  αγίας «δεξιόκυπαρισσιώτησας», ειρήσθω εν παρόδω*, φιλενάδα της κόρης του Δρακουμέλ, διορισμένος με ρουσφέτι από την οικογένεια της αγίας ως   χαμηλόβαθμος υπάλληλος της ΔΕΗ, χρισμένος δήμαρχος και  μάρτυρας  της αναξιοκρατίας και του μηδενισμού (ερχόμαστε από το πουθενά και πάμε στο τίποτα), προστάτης των απολειφαδίων* δοσιλογισμού, τύπου τοπικών κομματικών εγκάθετων, αργόσχολων οσφυοκάμπτων, μαυρομαλλούσων ασώματων βασιλόλοαρουραίων, της νεραντζούλας φουντωτής και των παντός είδους  απορριμμάτων. Πλαισιωμένος στο δυναστικό δημοτικό «μέλαθρο» από εχίνους, νάνοδουλικόκουδουνίστρες, αφρικανούς, φοινικοφρατζολάδες, Χωροκοτρωνάδες, διορισμένους  ανθυποκλητήρες  με τα κοκοσαίνια τους και διάφορα ανίκανα και Αναρριχητικά εξαπτέρυγα. Θα πρέπει να τονίσω ότι η  αρχιεπισκοπή που ανήκει ο δήμος, με ανακοίνωσή της αποφάσισε ομόφωνα  μετά το τέλος της θητείας του «Όσιου»  Νάρκισσου,  να κατασκευάσει ένα εξωκλήσι στη ταράτσα του ξενοδοχείου του  μεγάλου τοπικού   δοσίλογου με  πισίνα, για να περνάνε καλά όλοι οι προσκυνητές του μάρτυρα, που θα έρχονται πέρα από τη θάλασσα και τα  βουνά για να τον προσκυνήσουν.
 
Ανακεφαλαιώνοντας συνδημότες, εμπεδώσαμε ότι το μόνο που  ενδιαφέρει τους  δημοτικούς  «λιπαροσπουδαρχίδες»* είναι αφενός η εξουσία  για να καλύψουν τις  αδυναμίες τους  μέσα από την αυτοπροβολή τους  και τα «μπιγκικίνια»* για να επιβιώσουν,  Εξ ου και η  ξεδιάντροπη υπεράσπιση  των κατορθωμάτων τους, τα οποία παρουσιάζουν  σε όλα τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ψιττακίζονταςτα χίμαιρα ψιμύθια* τους, για να  θεμελιώσουν τα επιχειρήματα τους, πάνω  στο ότι μετά από δυόμιση χρόνια και με το  αναπτυξιακό πλαίσιο:   «Ένα Τίποτα με μπόλικο καθόλου»,  έκτισαν τα  θέμεθλα* …τῆς παρημῖν Αγιοποίηση του «Όσιου» Νάρκισσου. Ούρα – Ούρα*!!
 
ΥΓ:Επειδή οι Συγκατανευσιφάγοι* διαδίδουν ότι οι λέξεις που χρησιμοποιώ είναι υβριστικές, από αυτό το άρθρο και σε όλα τα άλλα που θα ακολουθήσουν, θα παραθέτω αφιλοκερδώς “το λεξικό του άρθρου” για να καταλαβαίνουν τι διαβάζουν τα  «κούτσουρα απελέκητα» του Δ. Μελάθρου και οι πέριξ αυτών παρατρεχάμενοι.
Λεξικό του άρθρου.
Νεοτερικότητα=τέλειος αντίποδας του ελληνικού ανθρωπισμού
Αλλοτρίωση=η διαδικασία της αποξένωσης (αρχ. Απώθηση).
Αρχολίπαρος=αυτός που επιθυμεί αξιώματα (αρχή + λιπαρῶ).
κανοναρχώ=υποβάλλω σε κάποιους  τις απόψεις μου
Χρεμύλος= ο πνιγμένος στα χρέη (χρέος + αιμύλω)
-Νομοτυπία  η τυπική συμφωνία κάποιου που δεν είναι σύμφωνη στην ουσία του  νόμου. 
Βουή μας μαύρη = προσέξτε θα μας βρει μεγάλο κακό (Φράση Μεσσηνιακή)
-Δικαιοπραξία= νομοτυπική μορφή που αποσκοπεί στη παραγωγή ορισμένου έννομου αποτελέσματος. 
Ειρήσθω εν παρόδω=ας λεχθεί παρενθετικά 
Τοιγαροῦν= γι’ αυτό λοιπόν 
-Διαρρήδην= ρητά
Ανθίας=άπληστος
Δοκησίσοφος=φαντασμένος(δοκῶ + σοφός)   
Ολετήρας= καταστροφέας  (ὄλλυμι)                                           
Σπουδαρχίδης=εκείνος που επιδιώκει με κάθε τρόπο την απόκτηση κάποιου αξιώματος
-«Λιπαροσπουδαρχίδης» =αυτός που εκλιπαρεί να αποκτήσει κάποιο αξίωμα.
-Μπιγκικίνια= χρήματα
-Ψιττακίζω= παπαγαλίζω
-Χίμαιρα= ανεδαφικά
-Ψιμύθια =στολίδια
-Θέμεθλα=θεμέλια.
ΟΥΡΑ-ΟΥΡΑ= Ρυθμικό επιφώνημα πανηγυρισμού
Συγκατανευσιφάγος= ο τρεφόμενος με το να λέει πάντοτε «ναί».
Πηγές : Γεώργιος Σουρής(1853-1919): σατιρικὸς ποιητὴς ἀπὸ τὴν Σύρο,
1] www.gnomikologikon.gr  μτφρ: “με έργα και όχι με λόγια”. Αισχύλος
[2] www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?idΚομματοκρατίακαι δυναστικό κράτος Γιώργος Κοντογιώργης
[3] yannaras.gr/…/με-το-μνημόνιο-να-ανατραπεί..«Με το Μνημόνιο να ανατραπεί η κομματοκρατία» Χρήστος Γιανναράς
[4]www.tharrosnews.gr/index.php?.. . 26 Σεπτ. 2010 
[5 ]  www.arxaiaithomi.gr Τα κανόνια του Ναυαρίνου- Η δημοτική ανικανότητα, Λαέρτης ο Πύλιος13 Σεπτεμβρίου 2011
[6]  www.arxaiaithomi.gr/?p=49973 Τα κανόνια του Ναυαρίνου Τα προνόμια και οι απολαβές των «αρχόντων» του δήμου Λαέρτης ο Πύλιος  17-10-2011         
[7] www.arxaiaithomi.gr/?p=53320 Τα κανόνια του Ναυαρίνου/ Η εκληματικότητα έχει εξαπλωθεί σαν την «πανούκλα» σε όλο το…Λαέρτης ο Πύλιος 7 Δεκ. 2011  
[8] www.αττικανεαblogspot.com/…/blog-post_3488Τα κανόνια του Ναυαρίνου Ο Μούναρχος* του δήμου για δεύτερη χρονιά «Είπε… Ξείπε»